Jumaat, 14 Disember 2012

the stupid lara's

lara's sleepover at mine tonight , like seriously she's fucking damn act like a slut ! hahaha , she's keep on asking me the same question like stupid . oh why lara why , why you being so gedik ? menyampah okay , she making stupid jokes and laugh herself , what the hell is wrong with you ? then on the phone dengan boyfriend bawah selimut , oh my , macam lah aku nak dengar apa kau cakap . tak heran okay , but still i can hear you , haha , im sleepy tapi dia sibuk skype dengan boyfriend , please lah lara , im tired . :( suruh tidur bawah tak nak , nak juga tidur sekatil , dah lah tidur lasak , hish , she said to mama that she miss me , euwwww holly shit ! lara miss me ? hahahha she miss her rat more than me maybe , lara please read this .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan