Rabu, 12 Disember 2012

you , yes you .

assalamualaikum :)

i know you'll read this , so this is for you . i bukan nak mengutuk or else . tapi seriously i tak boleh nak cakap dekat you . i tak boleh ada conversation dengan you lagi , im done w your words last week . you langsung tak sedar apa you cakap kan ? you tak fikir sebelum cakap ! you always think bout yourself . you never think bout me . like seriously i dont have time with all this fucking shit ! so please stop calling me , please stop texting me and the most important please stop jumpa mama, abah , abang abang i and kakak .
i kenal you dah lama , family i kenal you , sedara semua kenal you . you kenal i kan ? i bukan perempuan yang senang nak patah balik . you pergi macam tu and now nak datang balik ? you ingat dengan cara you cakap dengan mama tu , i boleh okay ? no ! please back off and leave me alone , i dont need you , im totally happy with my life . yes without you . i know you'll found someone better than me :) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan